Music

niedziela, 2 marca 2014

Liebster Award #1

Bardzo dziękuje za nominacje. Nie sądziłam że kiedyś ją dostanę (; Nominacje dostałam od: http://this-was-not-be-her-fate.blogspot.com/search?updated-min=2014-01-01T00:00:00%2B01:00&updated-max=2015-01-01T00:00:00%2B01:00&max-results=7 Dziękuje :)
1. Jak się nazywasz i ile masz lat?
Odp. Nazywam się Ania i mam 14 lat. 
2. Czym kierujesz się w życiu?
Odp. Czym się kieruje? hmm. Kieruje się muzyką i rzeczami, które są z nią powiązane. 
3.Co skłoniło cię do pisania bloga?
Odp. Szczerze? sama nie wiem. Mam wiele pomysłów i tak po prostu wyszło :) 
4. Gdyby twoje życie miało przypominać dowolny serial, który byś wybrała?
Odp. Hm, nie za bardzo lubię 'seriale', wole horrory :) 
5. Ulubiony film? 
Odp. This is us *^*
6. Gdyby jutro miał być koniec świata to co byś zrobiła ? 
Odp. Pojechała do Londynu ^.^ 
7. Ulubiony kolor?
Odp. Zielony ♥
8. Ulubiona piosenka?
 Odp. Nie mam ulubionej, ale jak bym miała to You & I, no i Nie mamy skrzydeł~Miuosh ♥
9. Ulubiony kwiatek? 
Odp. niebieska róża ^.^
10. Kot czy pies? 
Odp. pies ♥ ale koty też kocham ;* 
11. Masz 4 tabletki: czerwoną-miłość, zieloną-pieniądze, niebieską-szczęście, białą-zdrowie. Którą wybierzesz i dlaczego?
Odp. Czerwoną albo niebieską :)
Pytania ode mnie:
1. Do jakich fantomów należycie? 
2. Ile macie lat? 
3. Czemu akurat piszesz bloga?
4. Co byś wybrała: Wiele fałszywych przyjaciół i bogactwo czy jednego prawdziwego przyjaciela, ale jesteś na każdym kroku hejtowana.
5. Jaki gatunek muzyki uwielbiasz? 
6. Uprawiasz sport? 
7. Twoja ulubiona potrawa?
8. Ulubione zwierzę? 
9. Co kochasz robić?
10. Masz dobre oceny w szkole? 
11. Skąd jesteś?

3 komentarze:

  1. :D
    A kiedy będzie kolejny rozdział? ;*
    Nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się jutro dodać :) ciesze się ze tak ci się podoba mój blog :*

      Usuń
  2. Dziękuję za nominacje :* To wiele dla mnie znaczy <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz coraz bardziej motywuje mnie to szybszego pisania. Dla was to tylko chwila, tylko kilka malutkich literek, a dla mnie wielka satysfakcja i motywacja.

Layout by Switch