Music

niedziela, 20 kwietnia 2014

Liebster Award #2 #3

Dziękuje ;*

Dziękuje na prawdę!

Pytania do mnie;
1.Ile masz lat
-14 
2.Jak długo jesteś Directioner?
-od 1.02.2012 roku.
3.Skąd jesteś ?
-Z Polski x3
4. Co skłoniło Cię do pisania Bloga?
-Oh. Serio sama nie wiem. Zaczęłam w tamtym roku i moje pierwsze opowiadanie (zakończone) tak naprawdę nie chciałam nikomu udostępniać. 1 opowiadanie zaczęłam pisać w sierpniu, ale później Directionerki mnie zmusiły bym udostępniła i tak właściwie się teraz tu znalazłam. To jest mój 2 blog (nie licząc paru nieudanych,których musiałam usunąć). No i to się tak ciągnie. 
5. Skąd wziął Ci się na niego pomysł?
-właściwie to tak:
Siedziałam w pokoju i myślałam o Louisie i zaczęłam myśleć nad założeniem bloga itp. Na drugi dzień już byłam Zdecydowana i założyłam.
6.O czym marzysz? 
-O koncercie One Direction w Polsce *.*
 7.Kim chcesz zostać w przyszłości ?
-Mam wiele pomysłów. Raz chce zostać tancerką, raz stylistką i to tak się ciągnie x3 ♥
8.Masz rodzeństwo ?
-Tak mam :) 
9. Masz zwierzęta? 
-Pies i kot ;d 
10.Gdzie chciałabyś pojechać? 
-Do Londynu, Hiszpani *.*
11. Do jakich fandomów jeszcze należysz?
-Only Directioner<3 
Pytania do mnie;


1.Ile masz lat? 
-14
2.Do jakich fandomów należysz ? 
-only Directioner<3
3.Masz zwierze ?
-pies,kot
4.Ulubiona książka ?
-1d wszystkie 
-i wiele innych 
5.Największa wpadka w twoim życiu ?
-
6.Masz drugie imie?jeśli tak to jakie?
-Kasia
7.Byłaś na jakiś koncertach? 
-byłam
8.Masz taką jedną piosenkę,która zawsze poprawia Ci nastrój ?
-taak ♥
9.Ulubiony kolor?
-Zielony ♥
10. Chcesz mieć kiedyś tatuaż? 
-tak, tylko mój dziadek nienawidzi jak robię coś ze skórą i nie wiem czy sobie robić;/
11.Imie twojej przyjaciółki ?
-Klaudia♥
Na szczęście to tyle. 
Nominuje.
jesteś wyjątkowa xD
wiecej nikogo, nie chce mi sie xD
 Pytania Ci podeśle na fb ;D

A co do sprawy z pisaniem. Jak już wiecie powróciłam i właśnie piszę rozdział.
Nie jestem pewna kiedy go napiszę,ale postaram się szybko ♥

1 komentarz:

  1. Wow, ciekawe odpowiedzi. ^^

    +Przepraszam za spam, który teraz tutaj zrobię. Nie ukrywam, że chcę rozpowszechnić swój nowy, niedawno założony blog:)
    Zrozumiem jeśli usuniesz ten komentarz.

    [SPAM]

    http://tonight-fanfaction.blogspot.com/

    Odłączam się od więziennego autobusu.
    To jest to, apokalipsa.
    Nowa era.
    Wdam się w kłopoty!
    Mój eks zacznie walkę!
    Wtedy przyjdzie On.
    Kolejna głowa nisko się zwiesza.
    Serce przejmuje władzę.
    W twojej głowie, twojej głowie -
    Tylko Ja i Ty.
    Jestem kimkolwiek jestem.
    Tylko Bóg może mnie teraz osądzić.
    Jeden strzał, wszystko rozegra się dziś wieczorem.
    To wściekłość, która kontroluje obie strony.
    Więc oni mówią, że lepiej iść własnymi ścieżkami.
    Albo będziesz tu po prostu stał i patrzył jak płonę.
    Ale to dobrze, bo lubię sposób w jaki to boli.
    Będziesz tu po prostu stał i słyszał jak płaczę.
    Następnym razem. Nie będzie następnego razu.
    Przepraszam chociaż wiem, że to tylko kłamstwa.
    Jeśli ten świat jest wyczerpujący.
    I myślisz o ucieczce. Uciekaj.
    Lepiej miej nadzieje i się módl, że zrobisz to bezpiecznie.
    Dlaczego jestem sama i zamarzam.
    Podczas, kiedy ty jesteś w łóżku, w którym jest i ona.
    Zostałam pozostawiona sama sobie, by płakać.
    Sprawiłeś, że moje serce krwawiło, że umiałam kochać.
    Lecz to już jest bez znaczenia.
    Bo ja bez Ciebie umieram...

    Cher. x

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz coraz bardziej motywuje mnie to szybszego pisania. Dla was to tylko chwila, tylko kilka malutkich literek, a dla mnie wielka satysfakcja i motywacja.

Layout by Switch